31 October 2012

Dijual...

Assalammualaikum..
lama dah x update blog ni sebab dah ade kesibukan pada diri ni...nak on9 pun x de masa dah...
dalam masa 2 bulan saja dah macam2 aku belajar....walaupun penat...pada minggu pertama aku OJT memang penat sampai dah tak sanggup nak OJT lagi...tapi kena kaut kan semangat untuk mendapatkan pengalaman dari tempat OJT kena la korbankan semua ape yang aku tak suka..
kedai BAKERY yang aku OJT ni pun boleh tahan lawa gak...macam2 aku buat..pada keseluruhan produk yang ada dalam kedai ni dibuat sendiri oleh chef dan pekerja yang ade....semua pekerja adalah melayu..dijamin halal ok...klu korang tak caya meh cini tengok ape je yang produk dijual kat kedai ni...
meh rapat2 jgn jauh2 t kang menyesal..



semua adalah harga biase di pasaran...



plebagai muffin yang aku dah proses/hasilkan..



roti pun buat sendiri ook...sejak jam 6 pagi...


semua sedap2 ok...


nni baru separuh yang aku tunjukan kat korang..ade lagi t aku cite lagi ok...

untuk datang ke kedai boleh la datang ke..

BREAD TIME BAKERY 
BANDAR BARU BANGI 
SEKSYEN 9 SELANGOR.

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers