18 August 2012

selamat hari raya

Assalammualaikum

selamat hari raya semua...maaf kalau selama ini saya ade tersalah kata,terkasar bahasa...
memohon kemaafan kepada semua..
semala membuat persiapan raya...ibi aku memasak kat dapur dengan adik aku si ira..
aku lak kemas ruang tamu..
yusri terk tv je la kan dan si yazin tolong gak...tolong mmengacau..
yasin la tolong kemas lama depan umah...
ayah cari bahan nak memasak...so semalamsemua dah dibagi tugasan untuk mengemas umah..
lepas tu akak aku balik duk tolong kemas sikit apa byang patut la kan...sampai kemalam kemas umah penat boleh tahan la jugakan..malam tadi juga datang tetamu dari putrajaya..bos lama aku...
dah siap kemas aku pun tido..tahun ni aku, akak, dan ira sempat buat kuah sorang satu jenis je...
ok la daripada x buat langsung..
bangun je pagi tadi terus siap2 apa yang perlu diabuat lagi...
sempat juga berposing2 di pagi raya...



julie, yazid, dan aku...
di pagi raya..





jangan salah faham ini adik aku



bile ira dah duk sebelah along..


maaf bermaafan dengan ibu dan ayah...



kuih raya di rumah atok n nenek..



atok yang cool











bile pak long ke dapur...semua dia buat..


 ni semua family paklong...



ni keluarga ku.... senyum..
kami sekeluargan menguncapkan selamat hari raya aidilfitri
 maaf zahir & batin..


No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers