09 August 2012

Menitis air mata...


Assalammualaikum...

dari awal bulan ramadhan sampai dan masuk bulan syawal 
baru ade kesempatan nak menziarahi blog aku ni...
kekadang lepas kelas ade juga hati nak update blog ni tapi apa kan daya 
sentiasa ade aktiviti je waktu petang...
masa amat mencemburui aku untuk update blog...
tapi selepas exam pada hari selasa hari tu...hari ni baru berkesempatan nak update...
pagi ni lepas bersahur dengan kekawan  terus solat subuh tapi 
sementara nak menunggu azan subuh aku on leptop pe lagi pantas tangan aku on FB...
pagi ni cam menarik sikit bile nak baca status apa yang dikomen  kat FB...
top...top...
aku ternampak satu video yang agak menarik minat aku untuk mengetahui 
ape yang terkandung dalam kisah video ni....
agak tekun aku tengok tanpa menghiraukan kwn aku yang duk asyik tengok movie industan...
video ni memberi kesan juga pada aku...
sampai boleh menitiskan mata air aku ni bile tengok....



Subhanallah. Mereka saling melengkapi, 

Fizi menjadi suara Ahmad, Ahmad menjadi mata Fizi. 
Walaupun mereka anak yatim, kasih sayang mereka lebih dari orang yang ada segala benda. 
Moga syurga tempat mereka. :)










Jangan kufur nikmat yang diberi.
 Sesungguhnya ada mereka yang diluar sana lebih susah 
daripada kita namun hidupnya dapat memberikan manfaat pengajaran dan iktibar 
kepada kita yang dapat hidup secara normal ini. 
Insyaallah, 
mulianya kanak-kanak istimewa dan yatim piatu ini. 
Kau lindungilah mereka ini Ya Allah..Amin


No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers