12 August 2012

besarnya.....

Assalammualaiku...

minggu ni adalah hari terakhir aku dimelaka...
lepas ini aku dah jarang datang melaka...
kalau datang pun mungkin bila dipanggil untuk beberapa urusan sahaja...
hari ni pun ada kelas sampai petang....
sambung kelas sampai ke hari rabu...
aku tak sempat nak mengemas barang yang nak dibawak balik...
rasa-rasa mau ade beng baju saja dalam 2 beg....
tak termasuk dengan barang2 aku yang lain....
rasa sedih, rindu pun ada nak balik ni...
lepas ni ntah bila agaknya dapat jumpa dengan kekwn aku semua kat sini....
macam2 perkara yang berlaku dekat sini....pagi ni disebabkan lupa nak beli beras...
so kami bersahurkan dengan susu dan meggi je....nak buat cam ne dah lupa nak beli....
masuk je kelas cik kami terangkan apa yang patut kami lakukan sewaktu kami nak pratikal nanti....
tak sabar rasanya pratikal....cabaran baru bermula....
tengah2 dia terang kan tetiba je dia bagi tau nak bagi hadiah dekat kiteorg...
dan sapa yang pelajar cemerlang untuk tahap 2 ni...
aku tak de la cemerlang mane pun tapi dapat juga gula2 besar dari cik.....
semua dapat juga...seronok juga hari ini....


yang ni aku punya la....nak kate besar tak la...tp best la dapat ...tq cik syg cik



yang lagi 2 tu kekwn aku punya la....saja nak bagi meriah sikit...



ni untuk kwn aku yang terampil cemerlang ok....
meriah kan dia dapat coklat lagi best.....
cam tak nak makan je syg nak mkn...
lepas ni berusaha bersungguh2 lagi untuk aku mencapai aku yang aku nak.....
pape pun aku akan merinduai saat2 ni....yang tak akan aku lupa kan ...
dan datang la rumah aku beraya...duit raya...tengok usia la hahhahah...


usaha setiap manusia akan mendapat ganjaran...

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers