11 May 2012

musim baru...

Assalammualaikum..

ai jumpa lagi kite kan. aku boring gile ari ni tak tau nak wat pe ...
kwn aku masih terbongkang lagi ajak kuar kate kuar tengah ari nak g taman botanikal..
tahap boring aku ni dah melebih tahap 100% dah...
mggu lepas aku dapat cuti seminggu tenang kan jiwa la juga kan..
rehat2 kan diri daripada tekanan..
tp sebelum balik cuti seminggu tu selama 2 hari aku ngn bdk2 ni siap kan fail 
nak siap kan fail lak mengambil masa yang lama...
siap pun sampai 1, 2 pagi...pnt tuhan je la yang tahu...


adik teha yang bersemangat menyiapkan fail....



mek dora dah sampai ngantok siapkan 



selepas seminggu cuti masuk klas baru....
ish sgt la boring tapi best jumpa budak2 ni lagi...mcm2 cite sampai seminggu cite tak abis...
selama dua minggu ni kami tak stdy coz cik kami bz dgn PPL..
so kami buat produk.... ok t sambung kami buat produk ade..
selama 2 hari berturut2 sampai aku demam...


1 comment:

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers