03 May 2012

Assalammualaikum..hai semua

hampir selama aku cuti seminggu kat umah je la aku duk...
nak kuar semua mmbe aku keje 
tp ok gak dapat meluangkan masa dengan semua family aku semua 
dapat tenangkan fikiran yang dah banyak sgt beserabut sampai tahap tak dapat nak fikir dengan betul....
ari selasa aku sempat buat roti untuk makan2 sendiri la...
rabu aku kuar jap pergi cari tempat untuk aku praktikal bulan 9 ni..
semalam teman akak aku cari barang untuk majlis bulan 9 ni juga....
banyak perkara nak dibuat ntah sempat siap ke tak la ni sebelum raya....
aku pun dah nak balik melaka so nak balik tiap-tiap minggu mmg tak dapat la..
ni pun dah cukup bagus dapat cuti seminggu...
ahad ni aku dah nak balik melaka.....
mula klas untuk tahap 2....
rasa2 leh tak nak tambah cuti lagi seminggu...rasa cam tak cukup je...
duk kat umah la tempat yang paling aman sekali....
sampai tahap nak je ulang alik dari selangor ke melaka...boleh kan....
ok la da.....


No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers