30 May 2012

apa itu!!!


Assalammualaikum..
hai kwn semua...igt aku lagi tak...msti igt kot..(poyo cikit le)...
bile de mase terluang nak je meluah kan rasa yang terpendam di dalam jjiwa...
di ati sape yg tau kan...hanya pada tuhan yg maha esa sahaja memahami hamba nya yg lemah...
org dulu kata rambut je sama hitam ati lain-lain...
kekadang terpikir gak.. aku ni cukup sempurna ke nak berbezakan setiap manusia di sekeliling aku...
aku aku selalu menasihatkan aku jgn menilai org dari luaran sahaja..
tp klu oorg yg menilai aku dalam segi cam tu lak cam ne...
adakah adil untuk aku.....
eh melalut lak aku ni kan...terasa emo lak mlm2 ni kan...
sebenarnye rindu ngn kekwn aku yg dah tamatkan pelajaran diorg disini....
so td  saje dok tgk pic terlihat lak pic dibwh...
time melapang masa berehat ngn org yg memecahkan suasana yg sepi....
jom intai cikit...



mkn jom lapor ni...




ramai gak yg join sekali..













ok t sambung lagi...byk gak nak cite ni...
tgguuu ok....

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers