18 April 2012

Rindu Sangat!!


Assalammualaikum...
tetibe je teringat sgt kat adik-adik n akak aku ni...rindu da pula..
tepon akak td x dapat...
pas tu tepon si kecik tido lak...
so putus la harapan nak berborak dengan si kecik ni...
sekarang pun aku tgh bz dgn stdy lg...dgn program mcm2 lak...
sampai x de masa sgt..
rasa nak balik kg lepak dgn semua adik-beradik aku ni...
cz aku dah rindu sgt sampai tahap melampau....



ni julie akak saya yang sgt tegas kadang2 la...
sebelah tu yusri adik aku yang suke buat bising...klu main suare dia je la yang dengar..



ni yasin rajin sgt dgn keje dia n paling susah nak jmp..



ni la satu2 nya adik pemrempuan aku...
rajin dgn stdy.. klu nak jmp dia x tau la nak ckp stdy...stdy.. je




last sekali ni la dak kecik  yg aku tepon x dapat sebab dia tido..
yazid nama dia ...klu dia suke tgk dia menari hahhahah
rindu sgt..nak sgt cepat2 balik kg...

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers