10 April 2012

PA Membuat produk ...

Assalammualaikum
ai semua aku dah pandai memasak konon2 nya la kan hahha 
acah je aku skrg dah pandai membuat 4 hasilan produk tau...walaupun x sesedap mane sekurang-kurangnya aku dah pandai la korg ade ke.huhuhuhuhuh
dalam 1 kumpulan ade 3 org tp.....dalam kumpulan 2 laki 1 gadis iaitu aku la sapa lagi kan..
jom cuci mata semasa aku melakukan produk ae....
produk yang aku buat ialah DAGING, SOS CILI, ROTI DAN KEROPOK LEKOR.....



ini nama untuk keropok lekor


ni senarai nama untuk kumpulan membuat daging


ni untuk roti...nama untuk sos cili x de pula...


ni lah dalam keadaan bengkel ist untuk membuat produk yang kami belajar...


 ni adalah menteri rashid dan khai...hehheheh mereka lah yg boleh memecahkan
 suasana dalam bengkel dan dalam klas


ok ni lah hasil roti yg telah siap dan boleh dimakan...sedap juga la roti ni n padat.....cikgu kami nak tau x sape yg pakai baju coklat tu name dia cik lin bujang lagi tau...n spoting x rugi stdy ngn dia...






yg dua dak laki ni pun otak gile2.....


aku selaku penolong  cik lin mengira  apa yg patut dikira....



time ni aku membuat produk SOS CILI 
tuhan je la tau kalau dan pengang cili sejam mau rase ape tangan aku kan..
nasib ada rakan leh buat tugasan sama2 cepat la siap kan...
yg duk sebelah aku ni surianto, depan aku ameirul....






selesai semua produk hasilnya kami juga la makan....
sedap juga boleh buat dekat rumah kalau rajin la kan...
jom ke dapur......


No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers