23 January 2012

Terakhir Bertugas...


Assalammualaikum
20 Januari 2012....lawa pulak aku tgk tarikh ni..
apa kne mengena tarikh ni kan..ia merupakan tarikh terakhir aku bertugas di HOSPITAL PUTRAJAYA..
selama 3 tahun sebulan aku bertugas banyak perkara yang aku telah pelajari....pengalaman selama ini banyak mengajar aku mengerti mengenali setiap manusia..dah mcm2 aku jumpa manusia kat sini..
aku turut bersyukur diberi peluang ke emasan yang mungkin tak kan org lain dapat..
aku dapat ramai kawan, pengalaman, dan mcm2 lagi...
beribu-ribu terima kasih la kepada akak-akak n bos-bos yang terlebih sygkan aku ni..
walaupun kekadang tu aku ni mmg x suke dgr cakap org...tp u all memahami budak kecik ni..
almaklumla kan aku ni dah la belum BERKHAWIN n paling muda diantaranya...
so agak manje n degil yg teramat sgt...terharu n sedih sebenarnya nak tinggalkan HPJ ni tp untuk aku meneruskan pengajian aku ni dengan berat hati aku akurlah...pape terjadi aku tak kan lupakan u all semua..
tq menjadi kwn,akak,mak dan nenek huhuhu yg terbaik...
ni hanyalah tinggal kenangan aku bersama mereka pada hari2 akhir aku bertugas....









ade lagi yang tak de kat dalam pic ni...aku tak kan lupa semua







dapat hadiah untuk kenangan dari semua 
Unit Kualiti, Kawalan Jangkitan dan Kejururawatan



kak Rofidah



kak zamzila




Zurin


Kak Norazura


Kak Liza


Sister Mashita














ni la dia geng-geng anak dara pada tahun 2010 hahha...
tp ada yang dah kawin la ye...so nak panggil geng ape ye lepas ni???



Akhir sekali bersama dgn bos aku Dr Naim..
dia mmg sgt baik...untung kenal dia ni...
ok aku mula nak mengangis ni...tisu..tisu...
sedia tau bile tgk pic ni... cam nak keje balik boleh tak...
bye...

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers