09 December 2011

Mengeratkan persahabatan...

Assalammualaikum...
apa yang korg tahu pasal hubungan persahabatan
semua org ade sahabat yang baik dan rapat 
begitu juga aku...
tp bagi aku semua kawan aku adalah yang terbaik dan aku bersyukur
 dapat kawan yang ada setiap masa sama ada susah atau pun senang..
dalam dunia ni susah nak dapat kawan yang menjadi penasihat yang baik ...
eh melalut lak aku ni...
ok aku sebenarnya tak tahu nak letak tajuk ape kan
so aku pun pakai bantai je la letak ape yang terlintas di otak aku ni...
ari rabu lepas aku nak jumpa dengan cik mira dan cik lia...
di alamanda tapi sebabkan cik lia lambat datang aku ngn cik mira merehatkan diri 
di jambatan dekat ngn PICC di putrajaya...
lupa lak en hazrul pun ade sekali...saje gedik nak lepak sekali...
so keje kiteorg bile dah jumpa ni la hasilnya...
so sila cuci mata ye...:-)



















suka tgk pic ni kan...




bila dah penat semua apa pun tak boleh hahhaha.....
saje nak gedik-gedik jap....
ni la cara kami melungkan masa ...
ok selamat malam....

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers