14 December 2011

Bila Kaki Dah Gatal Ikut Sahaja....Pavilion Kuala Lumpur


Assalammualaikum...& selamat malam..
terasa lapang pulak malam ni nak update belog aku ni...
bila aku da mula rasa boring duk kat rumah...kaki pun dah mula gatal nak keluar..
so call kwn aku ni ajak keluar....
sebab aku on FB tgk Lisa Surihani kata nak datang kat Pavilion...
so lagi la aku ni bersemangat nak kuar jumpa dia...
minat kot kat dia ni...
kalau dah keluar tu bukan just keluar buang masa je tau...
aku pun duk cuci mata sekali la.....
cz aku jarang sekali nak turun sana... sbb bz yang teramat sgt la...
so daripada korg duk baca panjang berjela baik korg cuci mata sekali tgk pic aku ni..
amacam ok kan...


tgh jalan-jalan ternampak lak patung besar ni..alaa..cute kot...







Lisa Surihani & Atilia dtg untuk perasmian (MSMW )









aku dtg nak jumpa dia la tp nasib tak berapa baik
 dapat ambik pic dia dari jauh je...
cz org ramai sgt... dan tak boleh ambik pic dia ...so sedih sgt





aku dapat gula-gula besar..korg ada..









terjumpa lak org putih besar ni....comel kan



bila perut dah mulakan nyanyian nya..so pe lagi g la singgah kat restoran ni...
nama kedai ni yang aku tau la kan VIVO kalau tak silap...
sedap gak mkn kat sini...
klu dah lapor ape pun tak boleh..




so aku order mknan ni je la kan cz dah mlm tak lalu nak mkn sgt






yang paling terbaik la kan aku order air yang paling masam sekali leman campur kiwi...
aku minum mmg tak abis la kan... semasam sungguh... mau kecut perut aku minum ta...
so sampai kat sini je la ye nanti aku smbung lagi...
bye...   :-)

3 comments:

  1. Nampak macam sedap air tu. Biasala kalau rasa tak sihat, makanan paling masam lah paling best.

    ReplyDelete
  2. PENCINTA FASHIONS / HANDBAGS!
    Jom temui kami di:
    http://www.facebook.com/MrsLadysStylo

    ReplyDelete

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers