18 November 2011

Terjah Pergi Tengok...


Assalammualaikum..
kepada semua yang baru bangun ke atau yang masih terbongkang tu..
ari ni aku baru de kesempatan nak mengupdate blog aku ni...
dalam masa 2 bulan ni aku agak bz la tp x tau bz dengan ape pun tak tau....
pepagi ni bangun je teringat aku dah lame tak melawat blog
 SURIANI SAKUARA aku ni sihat ke dia..
ade org melawat dia ke tak..hahahahahah..
so malam semalam baru pas abis keje aku dapat call ...
"adakah anda free pada waktu ini...anda dijempun untuk menemankan saya tengok movie yang bertajuk 'AKU BUKAN TOMBOY' "
aku dapat msg tu dari mmbe aku so cadangnya aku nak update blog ..
tetibe je mmbe msg cam tu pe g aku pun nak gak tgk cite tu....
ok gak wei tok cite ni...layan abis la x rugi gak la korg tgk... 


terbaiklah tgk je la nape aku nak sgt tgk cite ni...pelakon dia la sape g...



time ni mmg x boleh bla ko...sweet kot..



ni kes berebut kan si gadis yg comel berpakaian baju kurung....

so ape korg tggu g sape yg x tgk g pergi la jgn tggu smpai habis tau
pape pun x rugi la tgk cite ni pas ni aku tggu 1 DISEMBER untuk tggu movie yang semua org tggu..
OMBAK RINDU..
mari kite semua pergi tengok....

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers