26 November 2011

Kangen Bangat Sama Kalian....

Assalammualaikum
pada ari ni sebelum aku terilang ingatan aku nak ucapkan 
selamat menyambut awal muharram kepada semua..
dah lama x update blog aku ni.. 
nak update hari-hari mungkin tidak la..
bz dgn kerja lagi dan bermcm-mcm aktiviti yang dijalankan..
so paham-pahamlah bila dah hujang tahun kerja pun bertimbul-timbul..
ari ni tertiba lak terasa rindu sgt dgn mereka...
rase dah lama tak keluar jumpa dgn diorg ni..
last jumpa pun raya ari tu..
pastu jumpa hilman dgn cik mira pun pergi shah alam pergi tgk anak JIM & JAMILAH..
on je leptop top..top.
terlihat lak pic kami ni..
windu ngn diorg terus msg taye kat mana..
masih tak dapat jumpa juga ari ni cz cik mira kerja..
so nak lepaskan windu kat diorg dgn melihat pic mereka...
KANGEN BANGAT SAMA KALIAN....




dek din, hilman & cik wani



aidil yang ting tong....











cik mira yang menjadi mangsa aku kena ambik antar aku


cik mira & me


muka keletihan selepas jalan jauh melepaskan rindu..
pas ni 17/12/2011 ni aku akan free kan masa aku untuk berjumpa dengan mereka..
pape pun jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers