19 October 2011

Kes gile-gile dengan kek !!

Assalammualaikum.

Tekak dah rase lain cam teringin nak mkn kek je....tgk kat tv tu ssslllluuupp sedap nye kek tu..
pe g mira jom kite g mkn kek..
ala klu ajak cik mira pasal kek ni msti dia nak ikt punye..
teringin punye pasal..huhuuhu
rase-rase korg pun msti nak mkn punye..
pape pun aku aklu mkn kek tiramisu la menjadi pilihan
walaupun ade kekwn aku x suke rasenye..
aku tetap suke... 
jom mkn !!!!








tgk cik mira syok mkn kek 




Peehhh sedap kot...
sape nak meh la datang kat putrajaya belanje aku mkn kek..
aku suke klu mkn kek lagi-lagi free hahhah
ok jom  mkn sampai lebam!!!

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers