03 October 2011

Jamuan HPJ 2011!!!

Assalammualaikum...
dah lama gak rasenye x update blog aku ni
rase sunyi nye...dengan masa yang terhad dan kesibuk kan masa pg rumah mmbe...
byk sgt open house  kene pergi...pada mggu sebelum berakhirnya syawal...
di HPJ  aku de buat jamuan makan sedikit la....
so pada hari jamuan tu ade juga buat pertandingan gerai mana yang dapat mengambil hati juri.....
unit aku dapat gerai kek..so semua kek aku n mereka bantai je kek pe yg paling mudah....
tp ade la 2 or 3 jenis buat tempahan dekat kekwn aku yang semmg ye pandai membuat ye...
klu aku mmg x la tgk pun dah tau la....
aku tau makan je la...
tp pada hari sebelum jamuan aku ngn mereka keluar beli barang dekat dengkil...
yang mane tak cukup tu beli la kat luar...
aku ditugaskan siap kan gerai dan hiasan....disebb kan x de seni kat tangan aku ni dan kurang mahir...
aku buat ikt suka aku je la.... ringkas tu baru suriani....
ok ape kate korg semua tgk la pic sebelum, semasa dan selepas.....



buat tempat bekas kek..


kak zura bersungguh buat tu..


kak pidah sempat buat ketupat ni...


kat luar cari barang..










ni salah satu kek yang kiteorg tempah


aku ngn mereka membuat persiapan....




tgh buat persiapan sempat lagi tau...


ni gerai kuih raya...


ni aku x igt gerai ape huhuhu...



dan siap susun kek aku ni....penat aku menampal masjid kat belakang tu..




ni separuh ahli gerai kek.....

yasin n me

ok jgn salah faham la kalau tgk pic ni ye...
pape pun hpy gile la time ni bersama adik aku yasin....
bkn senang nak lunch ngn dia tau... kate je keje 1 opis ...tp nak jmp punye la susah..
hari ini la dapat berkumpul dgn semua staff yang jarang aku jmp...

so lain kali kite ketemu kembali...smoga semua hpy tgk pic yg x seberapa...
biase la aku mane la reti ambik pic ni
maaf kan je la.....

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers