06 September 2011

Dari Perak Ke Penang dan Terus Ke Putrajaya dan Juga Ke Sepang Selangor...

Assalammualaikum
hai semua aku kembali lagi...
time raya ni la banyak masa kene dikorban kan masa dan tenaga...
tak sangka tahun ni raya paling jauh aku pergi kat perak...
kat mane korg nak tau nth la ape name dia
bagan serai???
ish x pernah aku dengar ke aku ni yang ngok mmg aku yang tak tahu..
ye aku dari sepang selangor terus ke perak dan pas smpai ke perak lepak umah mmbe aku jap..
siap mkn dah kenyang aku n yang lain pun terus g penang saje alang2 dah smpai kan terus jalan...
tu pun dah petang pun....
kat penang sempat g men boling tau...
pas tu patah balik ke perak antar kwn aku si syafiq ni...
dari perak kitaorg lak terus balik ke putrajaya antar aku...ffuuuuhhh..
pnt wei duk lama dalam kete mau sakit 1 badan aku ni..
tu pun dah kul brp smpai putrajaya..
pas antar aku yang len balik sepang selangor...
cian kwn aku pnt bwk kete....
untuk pengetahuan korg yang bwk kete tu kwn aku yang cik mira ye..
yang laki tido je....termasuk aku la hahhahah
hilman gak yang tak tido teman cik mira tunjuk jalan...
tq kekwn sanggup bekorban....
susah senang kita bersama kan...
so aku nak kongsi foto ngn korg semua time aku jenjalan ...


saje nak g tau aku dah pernah sampai kat kuala kurau hahah(poyo gile)



time pas mkn kat umah syafiq..




cik mira tgh sakit perot...cian dia


ok naik feri ye nak g ke penang








sampai penang apis la yg paling banyak borong asam huhuh kalah aku tau






PADANG KOTA LAMA








aku ngn cik mira ni biase la kalau dah ade kamera di depan mata...


ok sempat g tau g main boling.. pape pun kat situ mmg murah gile beb...
x cam putrajaya mahal gile...





aku paling suke ngn foto ni beb... ade aura tuk...
ni je lah yang aku dapat kongsi ngn korg....

2 comments:

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers