10 September 2011

Berita yang kurang baik daripada kg nun jauh disana....

Assalammualaikum
dalam keadaan yang tak berapa nak sihat lagi...
malam ni tinggal aku sorg lagi kat umah...
masuk ni dah dua malam aku kat umah sorg ...
so keje aku on9 je la ape nak buat lagi...
dan malam tadi dapat khabar yang kurang baik dari kg nun jauh disana
tp belum ada kepastian lagi...
so pagi tadi ayah aku membuat panggilan...
dan apa yang khabar berita malam semalam adalah benar..
tp berita tu memberi kesan yang mendalam dalam diri ayah aku..
dapat berita pun dah agak lambat..
berita yang tak dijangka agak terkilan juga la kesian ayah aku ni..
walaupun dari luaran tak nampak yang dia dalam kesedian tapi aku tahu yang dia sedang sembunyikan kesedian dia tu...sebab tak nak anak dia sangka yang dia tu lemah...
hhmmmmmmm...


No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers