19 August 2011

keliru membuat pemilihan

Dalam hidup kadang-kadang ingin sekali apa yang aku ingin kan mesti aku akan dapat...
tetap bila sedar sahaja aku adalah dialam nyata..bukan dalam mimpi tidur aku rupanya...
adakalanya ada sesuatu yang berlaku akan aku biarkan ia berlaku dah tanpa menghiraukan..
dan tanpa kesedaran diri tetiba sahaja ia berlaku tanpa aku sedar yang ia terjadi...

sampai satu saat yang aku tekad yang tak kan aku lakukan dan mustahil ia akan berlaku...
selama hidup aku 21 tahun dalam hidup aku ia agak mustahil ia terjadi..
apabila hampir mencecah 22tahun tanpa aku sedar ia berlaku....
kita hanya boleh bermimpi apabila apa yang kita ingin kan
untuk menjadi kenyataan jauh sekali...
ia memang jauh sekali...yang aku tak kan dapat...

dalam hidup banyak lagi benda yang aku perlu belajar dan masih panjang lagi hidup aku ni..
perkara yang boleh mematangkan kita ia datang dari kesilapan dan pengajaran...
terima kasih kepada kekawan yang banyak memberi nasihat kat adik kamu yang kurang matang...
manusia sentiasa melakukan kesilapan....tak terkecuali untuk aku...
aku sentiasa silap...
untuk faham org lain...
keliru untuk membuat pilihan dalam hidup
mengelak dari melakukan kesilapan





No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers