01 August 2011

kaki ku sakit!!!

Assalammualaikm....
dgn ini saya ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan....
byk nikmat pada bulan ni.. dan dugaan pun nikmat sebenarnye...
ari ni aku nak cite ape yg allah telah menduga hambanya ini...
sesungguh nye ape yg dibagi oleh mu adalah kebaikan pada diri setiap umatnye..

nak jd kan cite ni...ok mula la cite aku ni ha....
pg2 cm biase aku nak g keje la kan jam 7 pg..... awal gile dah la masuk keje kul 8
tp nak wat cm ne pekerja contoh la kan....(poyo seh...)
smpi je opis.... oooppppsss....
kaki ku tertibe je sakit yg teramat sgt...
ok tahan sakit lagi ni... niat dihati datng nak keje...
ok jalan je sakit.... cm nak menangis pun de.....
tp x nak la tunjuk kat org kite ni sakit kan....huhuhuhu
smpi ka ke ptg ni masih sakit lg.....x leh nak jalan byk lak tu...
so ni tgh pikir nak  g keje ke tak sok ni.....
dugaan ni... igt dalam diri ni....
so pape tgk keadaan kalu sakit lg truk mmg jwb nye x g keje la....


kene la hpy walaupun kaki ni sakit....

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers