27 August 2011

Bila rasa hati ingin diluahkan....

Assalammualaikum..
hai blog ku syg.. sihat tak ari ni..
lagi beberapa ari je lagi nak raye ni
tp perasaan tak tenteram sungguh la..tak tau knp
bile aku rasa nk kongsi kat FB tak leh pulak..
cz untuk beberapa bulan yang lalu aku de buat luahan ati di sana cz dalam minggu tersebut aku emo gile
sampai opis je aku kne perli...
bukan ke fb kite leh tulis or luahkan ape yang kite nak tp len lak jdnye
dan sampia ade yang salah pham lak..
aku bukan tulis pasal dia pun.. name pun x de
tp nape lak dia nak terasa lak kan....

tp tlg la kepada yang kenali aku akan paham aku cam ne
aku tak kan cakap atau luahkan kalau aku x marah
sbb aku dah tak tahan la aku just nak kongsi..

ingin sekali aku nak kekal kan senyuman dan tawa aku ni untuk sepanjang masa
tp sukar bile aku gembira ada saja mengambil kesempatan
sampai ati aku sakit pun ade korng ambik peduli tak kan..
ok aku nak cakap pun tak leh nanti kang kate kurang ajar lak kan..
so kalau aku mrh kne diam je la pas ni...

pape pun aku tetap hpy je 
x nak disebbkan 1 perkara aku dah emo setahun lak kan 
hidup ni sementara...
dan kite hidup dengan org lain pun sementara dia masih ade

so jaga la atinya selagi kita mampu dan jujur



akan aku kekal begini.

3 comments:

  1. hidup hepi selalu ya.. jgn tension2.. hehe

    ReplyDelete
  2. yes....kekal kn snyuman anda....hehehehe..
    snyum 2 awet muda... ^_^

    ReplyDelete

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers