01 July 2011

Nurses Day.....2011

Assalammualaikum...
boring tul malam ni sampai tak tau nak wat pe...
semua org dah tido (tak remaje langsung hehe..) so aku duk tgk la foto
tertibe je aku ternmpk foto ni... 
jd terlintas kat otak ni nak tulis  entry pasal nurses day yg aku g tempoh ari hahah  
Asal atau sepatutnya aku x leh or tak dapat nak join pun hari tersebut..
tp sister aku bg lak join last minit lak tu...
tp happy pe baju dah la ade org belikan (free ok untuk aku)
pagi 7.30 semua yang join msti turun kat padang ....
cz diorg de wat senaman pg and cabutan bertuah...
cm biase aku x bertuah ok...atau ade yang main tipu...
tu terserah pada mereka la...tggung la sendiri ye kalau nak menipun so pg tu sepatutnye jd hari yang best...
terus mmg tak!!! best sungguh....
baju yg aku dapat tu tak tahan warne pink ok.. hahahha














dah pnt buat senaman g lepak smbil mkn mee......



Ok ni time ptg diorg wat mkn n ade persembahan..tema warne ungu (i like)
 best gak la.....
kelakar gile... aku gelak smpai nak pecah perut kot....

sekian wasalam....

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers