16 July 2011

Floria putrajaya....

Assalammualaikum....
alamak dah lama sgt x update blog ni.. so dah terasa bersawang la....
mcm2 berlaku dalam tempoh beberapa mggu ni dalam idup aku... so aku pun rase pening lak pikir semua bende ni.. mane tak ye...aku dah cukup berlaku jujur pun nape la ade org nak menipu aku.... rasenye aku x pernak sekali pun menipu dia.....

pape pun nak ilang  sakit kepale n ati aku ni...
 aku pun g kuar ngn kwn aku.....
sbb aku dah cukup bosan.. ish...
mira, hilma n dek din ajak aku kuar ari sabtu lepas...
asal nye nak g tgk movie la kan tp semua penuh.... tgk la ari pe kiteorg g... mau x penuh ye
dah g mkn kat alamanda... x tau nak wat pe
aku pun ajak la diorg g flooria tu tgk bunga...
best gak la g sana tgk2 bunga....tp x de sape nak bg aku bunga huhuh sedih sungguh...








dimana tempat yg canti msti kene posing abis la kan..


ni hilman dan dek din kne tggu kiteorg mkn....





suke tgk ni... nice sgt tq hilman..yang jd juru gmbar kiteorg hahah





tgk aku suke buli dek din.....hahhha







tgk de bukti tau aku de dtg sane tgk sign tu....


ramai org sgt2...












ni ke hausan sgt dah penat berjalan...hilman beli air skrg..






tgk aku dah rembat bunga ....

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers