23 June 2011

Sejuta Belia....


Assalammualaikum....

tetibe je aku ternampak pic ni lak so aku baru teringan yang aku de pergi...
sejuta belia di putrajayangn seseorg
walaupun dah beberapa mggu yang lalu tp aku tetap nak kongsi gak... pape pun belum basi lg ye ....
aku g ngn sepupu aku la...
cz sepupu aku pun tak wat pe kat umah n ajak aku kuar le....


sempat aku cuci mate dengan tangan tak kan kosong bile balik umah

ni sepupu aku sufian...


Cantik gak rupe ye putrajaya pada waktu mlm........
sunggu meriah walaupun on ari jumaat...dah ramai pengunjung...
tgk ade bas mini siap ade name macam-macam... sepupu jd gile tgk bas mini tu
semua bus dia ambil gambar....
ok udah-udah la tu ye....


yang disediakan oleh si sakura........

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers