25 June 2011

Movie...

Assalammualaikum.....


bile de masa lapang je msti cm nak tgk movie... smpai tgk 2 kali tau.....
kelakar gile cm x de cite len nak tgk je... ..
Sape dah tgk kongsi... best gak lak sbb sam yg belakon...


nak tau movie pe yg aku tgk smpai 2 kali..
ni kl gengster la.... hari pertama n kedua movie yg sama hahhah gempak gile....
nasib org belanje klu tak bek tgk cite le...tp kalau tak smlm mmbe aku nk tgk movie ni tp jam 7 mlm kn..
so tak jadi selamat aku kang jd 3 kali aku tgk cite ni... aku dah leh hafal dialog diorg hahhah


ha tp smlm aku ngn mmbe umah tgk cite ni rasuk.....


best gak la cite ni... seram pun ade gak la ...sape yang belum tgk g la tgk ye.....

opppppsss... ni tak de kene mengena

yang disediakan oleh si sakura....

2 comments:

  1. hai..jom singgah blog i utk dptkan updates n info ttg vitamin2 shaklee.. nak beli pun boleh..i bg 15% diskaun dari harga asal..:-)

    ReplyDelete
  2. hye gadis selendang..:)..awk dduk sepang??kitA pun...tapi kat unikl miat..ehe.tau x??..kalau ada jodoh..ble kenal n jumpa..:)

    ReplyDelete

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers