20 June 2011

makan banyak-banyak....




Assalammualaiku...
rasa dah lama tak online... blog pun dah besaawang kembali....
pape pun aku nak kongsi gak.... yang aku suke makan byk tapi badan kecik gak kan untung tak untung ye aku ni....
kat opis aku de wat mkn2 la... sempena mmbe aku ni tukar unit...mkn je la dah org belanje....
aku sebagai org kuat ditugaskan untuk menyediakan tempat dan sediakan mknan... jd aku yg akan mkn byk ye.......
ni dia selepas aku sediakan mknan ni so sila menjamu  selera ye..
ni dia charlene then yang akan bertukar unit

ha ni lak bos aku... dr naim nak gak posing ngn aku ni hahhah(bangge ni)




kusyuk mkn ni kes lapor gile....
ni sister aku yg msak aku tlg abis kan je...




yang disediakan oleh si sakura....

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers