15 May 2011

Shooping

Hai As salam semua..
mggu lepas aku tak sempat nak online so mggu ni aku sempat sikit gak la….
Supaya blog aku ni tak bersawang cam dulu kala ye kekwn …..
Ari ahad ari tu la aku igt nak balik putrajaya awal la konon nye…
tp tetibe je akak aku ajak aku g teman dia cari brg kat nilai…

So aku pun g la teman dia cari brg kat giat nilai…aku g ngn 2 org adik aku gak….
Yus n eyra kalau bab jalan cepat je diorg ni tak yah ajak pun nak ikt huhuhu….
pergi pun pg dlm kul 11 la coz aku nk balik putrajaya ptg n nak kemas brg lagi…
sampai je kat giat g la cari brg dia tu…..
sambil tu cuci mate la sekali kan kot2 ade yg berkenan di hati aku ni..
so aku pun beli satu baju…
akak n adik aku pun beli gak semua 1 je….
Tak leh beli byk ibu dah pesan jgn membazir ok…
so kne ikt nasihat ibu ok…(baik tak aku)
pas tu g lak tesco kat depan giat tu dekat gile….
Aku pun g saje kot2 murah ke brg kat situ… coz baru buka kan……

adik aku ni g la paw akak aku jam tangan (sape lagi kalau bukan yusri …. )
Suruh beli baju tak nak…. Nak jam gak k tak pe la adil semua dapat 1 brg sebelum balik….




Jln punye la jln dah penat tgk jam patut la lapor dah tgh ari rupe nye…
g la singgah KFC......
Mkn smpai kenyang…..
Pas dah mkn n dah penat pe g balik la…
sampai umah kul 2 lebih ai…. pntnye nak kemas brg nk balik putrajaya…
Kemas punye kemas n terus la balik coz cuaca cam tak elok je..

3 comments:

  1. jalan2 sini tinggalkan jejak :)

    http://www.nizamijam.co.cc/

    ReplyDelete
  2. ye la....
    supaya org len dpt jejak saya

    ReplyDelete
  3. shopping & jalan2 memang besh :)

    ReplyDelete

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers