15 May 2011

Halus......

Assalammualaikum….

Sape tau mahluk halus tu ape???
Tu mesti semua org tau kan mahluk halus tu mahluk yang kite tak nampak ngn mate kasar…
Al kisah ye hari jumaat aku g la dengar ceramah kat tempat keje aku ni……
Aku ni dengar je tajuk pasal mahluk halus cepat je nak g dengar cam best je huhuhuhu…
untuk pengetahuan sendiri la….
Dan aku ni ajak la mmber aku sape nak ikt aku cpt jgn lmbt… kang terlepas rugi lak….
Punye la bersemangat aku ni nak g ceramah baik pe aku ni huhuhu(poyo je)
Sampai je kat auditorium aku duk belakang la cari tempat yang tak sejuk sgt….



Kalau tak caye masuk je fuuuuhhhh sejuk kalau tak bawak selimut…
Kalau nk bawak bantal pun tak pe leh tumpang tido…
time sejuk2 ni cam kat hotel 5 bintang.



Sebelum ustaz datang aku ni g la ambil buku yassin n ambil no bertuah….tapi ari tu aku tak bertuah la hahahah tgk pun dah tau..
Tapi aku tak rugi la datang pe best tau dgr…ustaz tu wat lawak lak…
Ni name ustaz tu..agak2 korg kenal tak….
ok la da... cite lg

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers