05 April 2011

suke tgk!!!

        
Hai & Assalammualaikum ...
Hari ni aku duk opis x tau nak wat pe coz keje aku dah settle kan smlm...
ni la akibat rajin sgt wat keje untuk ari ni sekali
dok belek-belek paper metro pagi ni fuuuuh!! terlihat gmbr ni bwh...

     AKRAB...hubungan mesra antara Lisa dan Mia terjalin hingga di luar lokasi penggambaran.

suke sgt tgk mereka ni...dah la dua-dua cute...
aku ni  minat sgt ngn lisa ni dtg lak dak kecik ni yg comel cam lisa...
sapa yang tak suke ngn dieorg ni angkat kaki
k dah ni je la yg aku nak membebel pg ni


1 comment:

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers