22 April 2011

ESDAY AINEE,ZIAH DAN ZURA


Hai pada ari yang indah ni aku nak mengomel lagi
coz masa yang aku ade pada ari agak la byk kot…
so sempa la aku nak mengomel bebanyak g….
Ari tu aku n kekwn sekerja aku ni wat mkn la cikit
aku xtau pun tetibe je kate jgn beli mkn tgh ari aku ni dah la lurus so...
 ikt la kate mereka (lurus la sgt.. hahha poyo je kan)..
So tibe je nak dekat time lunch semua dah ade so
mknan pun dah sampai so pe g tggal pmkn ke …
pe lagi aku pun dah lapor kan so pe g mkn la sepuasnye…..


ni bukan kek untuk aku k...(baca btl2)



saje nak tayang la ni...


ni bos aku k 3 org lagi tau...
dr naim, matron leong dan kj noorainee..

 Makan la bebanyak ni….
lapor ni…….

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers