09 April 2011

besday en fizul.(pn ain)!!!

Assalammualaikum
ari kan aku tak dapat balik kg kerana sbb yg tak dapat nak dielak kan (asyik x dapt dielak kan je)
so ari jumaat tu pn ain jmpa aku taye aku free x sabtu ni..
aku k je ..
rupe nye dia nak ajak aku mkn free ooooo..
syok nye mkn freee....
aku on je la tp mlm la bukan di siang hari ok..
cz nak sambt besday en suami dia la ..
aku diarah kan untuk buat tempahan kek ok...
aku pun tempah ikt suke aku la
cz kedai tu dkt kat umah aku....
so kul 8 cik ain (ooppppsss silap pn ain)
ambil kau la nk g alamanda....

















 x de keje dah

 sebelum yg len nk balik




pas kenyang g la men boling...
aku pun dah ngntok...
ok t aku mengomel lagi ok...

1 comment:

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers