30 April 2011

berkursus dan kursus

Assalammualaikum...
Dah agak seminggu lebih kurang la aku tak tgk blog aku ni....
tertibe je nak cite tentang aku berkursus tempoh ari....
so aku jd urusetia la...(org penting ok..)
so keje byk la juga kne tebal kan muke ni... n senyum lame lame sgt...
sampai tegang urat kat muke aku ni
so keje aku ni di iringi oleh bos aku gak la ni....
sebelah baju biru ni bos aku ye...
kecik je org nye n baik ok senang nak mintak cuti tau..(bocor rahsia sudah)






ni kwn aku yang join kursus ni....

 dan ini lak perasan tak dak laki depan ni ha...
tu adik aku k....
(hensem boy)


ok ni semua yg bekerja keras untuk menjayakan kursus ni semuanye nurse ok...
aku sorg je bukan ok....
yang duk sebelah aku baju biru tu tu pun nurse gak k dia je yg len
ok aku nak abis cite ni ok daa~

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers