05 April 2011

AF 9 !!

Hai....
Akademi fantasia 9 (AF9)

OOOoooo... taun lepas aku x pernah tinggal tgk la AF 8 tu...
tp taun ni dairi AF episod 1 aku dah tak tgk kerana sebab-sebab mempunyai hati yang kurang senang
tp bukan sebab AF9 ok ...
sebab lain la (betul tau tak tipu)
bile tgk pelajar AF ni ade yg dengar suara leh tahan la...


 


Harap la pelajar taun ni semua  menunjukkan bakat yg ade..
aku bukan senang nak jd pelajar AF ni..
aku pun tak terpilih sedih nye (poyo je kan aku ni..)
so good luck ok...

1 comment:

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers