07 March 2011

tak dijangka...

Jumpa lagi kan...
ari ni nak cite la sikit kan pasal cuti-cuti malaysia aku 2 ari ni...
sape dengar mesti boring tp ape aku kisahkan... ni la tempat luahan ati aku ni...
ari jumaat adik de bg tau nak ajak aku jalan-jalan ...ish syok kan kalau selalu bukan men susah dia nak ajak akak dia ni...
so pe g aku puk ok je la adik ajak jalan tu....
pagi sok nye tepat kul 9.30 dia call kate nak datang umah ....
aku dengan tak siap g ni ... kalam kabut la nak bersiap ...
aku kan bersia punya la lama...
sampai je umah dia dah bunyikan honnnnn... motor dia  tu...
k pe g kuar la dengan pantas kilat ni hahaha..

sampai kat satu tempat kiterorg berkumpul nak g makan durian n g mandi manda....
ish rugi x bawak baju ......
so dapat tgk diorg mandi la aku men air kat tepi...(sedih ye..)
tp aku duk men ain aku makan la paling banyak sampai 3 bungkus nasi lemak aku makan tapi besar tak juga...(baka kecik ni)
kul 5 kiteorg pun balik dah penat ni.....
aku sampai umah pe g mandi kat umah  dah bantal busuk aku tu dah panggil ni... tumbang kan badan syokkk... la pe g tido dengan nyaman....

sok ahad lak... pg tu aku basuh baju kemas umah g makan kat kedai atas depan umah ngn mira
 (mmbe bilik aku)
 tup..tup... dapat msg dari mmbe ajak kuar kul 5 ptg pe g aku pun dah mmg boring tahap yang melanpau pe g 'YES...'
aku pun jd kuar la....
tp ade yang terjadi tau time kuar tuuu....
kuar g makn mcd...
lapor gile la aku time tu makan tanpe meghiraukan mmbe aku ni...
name dia aku panggil si poyo...(sbb dia mmg poyo)
n kite org lepak kat jambatan PICC putrajaya
mcm-mcm kite org cite.... best tau kwn ngn dia ni...
so len kali kite kuar lagi ye......si poyo mmg cute kalau senyum...
i like...

2 comments:

  1. tu la pasal best gak la....
    mggu ni balik kg x tau nak kuar g mane..
    ade idea??

    ReplyDelete

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers