03 March 2011

saman saman!!

Kes saman .....
aku ari ni nak g pejabat pos je .... nk g idup kan lesen la....
mggu depan dan mati kang aku lupe lagi nak idup kan.
so aku ajak la mmbe opis g pejabat pos waktu tengah ari ni...
tp kuar awal la kang sampai sana penuh ngn orang ramai lak...lagi lama aku kane tggu no giliran
kene cas rm 32 wat idup kan lesen je...
ingat dah selesai..mmbe opis yang len pun ade msg aku
"tolong bayar kan saman akak leh"
tu la msg yg aku dapat...
pe g dia bagi ic no n no plat kete n motor...


ni la hasil lepas aku g bayar saman ...
banyak gile tul la akak ni syok agak nya kene saman....
total semua rm290.00

banyak la tu....
ish....


pas balik dari pejabat pos aku pun teruskan keje aku ni yang x pernah abis....
melambak-lambak keje ni ish.....
tolong!!!!! siap kan keje aku ni....
penat la buat sorg-sorg ni....



ni dia ..... keje keje dan keje je....


4 comments:

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers