10 March 2011

lepak besama dia!!!

Pada 20 hbln …
C.P ajak aku kuar cz dia dah alang-alang datang kat tempat aku dia ajak aku kuar … kul 4 C.P call… dan kul 6 C.P ambik aku….
Aku pun x de wat pe….. aku pun pikir punya pikir… yes aku pun setuju nk kuar ngn dia .. cz dah lama x jmp pada hal raye tahun lepas aku last jmp dia…C.P  ni aku knl dia sejak aku kecil lagi … rapat gile ngn C.P  ni..aku ni dah cam adik-adik dia la cz dia x de adik…

Aku pun syok la siap-siap nk kuar ni ye la satu ari aku duk umah x kuar boring gak kan…..aku pun tggu la C.P ni dtg ambik aku nasib aku dah siap cepat … C.P  call ….dia dah sampai kat depan umah aku dengan pantas lari kuar rumah…top….top aku tgk la…. asal kete len lak kat depan umah dia salah umah ke… aku pun call C.P dia ckp dia la yg dtg tu….

Ish….. aku ni pun masuk la dalam kete… dia bukan dtg sorg rupe nye… dia dtg dgn C.Z la….
Asal la  aku ni tak taye dia dtg ngn sape tadi ….ish…ish…tp aku bkn ye tak kenal ngn C.Z ni ni kali kedua aku jmp C.Z ni… aku cam biase la dah lame x jump byk ckp sikit la…

Bayangkan dalam perjalan nak g mkn  aku ni asyik berckp je smpaikan C.Z  ni leh taye aku….

C.Z:x penat ke??
AKU:pnt knp buka org yg bwk kete…
C.Z:pnt berckp …..
AKU:hhhmmmmm
C.Z:hahhahahah

ish malu ye….. kene tegur cam tu pe g secara automatic aku diam je la… tapi dia pula suruh aku ckp….tak nak la kan dah  la C.Z ni tegur aku cm tu td.. malu la....
sampai je kedai mkn pe g aku cm biase order nasi goreng kmpung la….

Diorg  ni mkn cm dari pagi x mkn… byk gile diorg order…..
Pas mkn kiteorg lepak la kat tempat yng agak leh lepak….
Tgh lepak2 tu… leh la ambik gmbar saje je…….aku ni malu la tp mahu hahahha…..
Pas tu g tmpt len lak……. lepak g… C.P. dah ngtok … tp kitorg x balik g ni……
Tggal la aku ngn C.Z ni … yang kesedaran diri… C.P ni dah mimpi g zaman batu kot…

Mule2 tu masing2 diam je x de topic dah diborak kan cz aku x knl sgt ngn C.Z ni…
Tp dia la tegur  aku dulu…
Borak punya borak….aku lak x tahan nak g toilet…
Dah la jauh aku nak g sorg  takut..    pe g aku pun ajak dia teman….
Dia pun ok je.. x menolak…..
Selepas aku buang hajat aku ni… kite org borak g …..
Smpai la C.P ni sedar..

C.P :korg x nk balik ke
AKU:jom la dah kul berapa ni
C.Z:hhhmmmmm

kiteorg pun balik la… antar je aku balik…. Pe g aku mandi terus tido dah mlm kn ….aku antar msg kat C.P ni (dah smpai g tau tkt kot2 sesat ke)
bukan pe td nak dtg jmp aku dia sesat lak….
Dah kul brp nth aku x perasan C.Z ….. lak msg aku (dah sampai umah)…

Dan  dah penat aku pun x balas …. Tp seronok la cz….dapat lepak ngn diorg….



4 comments:

  1. lame zie tak melepak dgn kekawan. dok asyik melepak dgn tunanggggg je..alahaiii. hehe

    ReplyDelete
  2. ye ke.....
    msti windu nak lepak ngn kekwn kan..
    dpt lepak mmg nak lepak g punya

    ReplyDelete
  3. best teramat sgt.....
    len kali leh la join sekali

    ReplyDelete

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers