17 March 2011

lamanya!!!!

hai....& assalammualaikum...

ha!!! ni aku baru baik demam ....
tak suke la demam ni ...nak wat keje pun tak leh ni kan nak pergi keje lagi la jgn harap...

aku dah demam 5 hari mcm kejap je hari berlalu....
demam pun tak reti nak kebah...
satu badan sakit sengal-sengal...,makan tak lalu... semua pun jadi tak sempurna...
semalam aku kuat kan la badan ni nak pergi keje coz dah berapa hari tak pergi keje....

paling utama sampai kat opis aku pergi jumpa doktor le....
7.55 aku dah tggu kat kaunter emergency...
wah!!!!!
semua pandang aku pelek je....tetibe lak aku pepagi datang kat situ...
aku pun g la ambik darah coz dah lama sgt aku ni demam...
kwn aku la leh ckp kot-kot denggi...
ppeehhh!!!
takut kot...
jgn men-men dengan penyakit tu...
masuk jarum tu ish ... tak sakit pun ..tp time kuar jarum tu...sakit gak la...


ma : asal dah demam lama baru nak jumpa dokto
aku : tak larat nak bagun  la..
ma : ni kalau denggi cam ne..
aku : ish jgn la...tp kat umah tak de sembur nyamuk pun..
ma : ye ke..
aku : ye la dah cpt ambik darah ni...sakit..
ma : cam ne nak ambk darah kurus sgt...tak cukut mkn ke
aku : ai wat gurauan kasah nmpk...
ma : tak de la... ok dah siap... tuggu keputusan darah dari patologi ok....
aku : ok tq...

tggu la doktor panggil ....tkt ni kot -kot penyakit len lak yang aku...
top...top..
doktor pun panggil...
aku masuk dah disoal mcm-mcm same cam si ma tu tanye ....
aku pun jwb je la soalan dia...
nasib la doktor ckp x de pape tekak je merah sikit.....

nak tau tak aku jadi sakit tekak cam ni disebab kan aku mkn ape...
 bukan nak salah kan mkn tu tp salah sendiri kot....dah tau wat tak tau lak...
aku makan donat durian.....

aku sememangnya tak leh makan durian tp aku pun igt donat tu ok je.. tak rase sgt durian tu tp ...
peeehhh!!!
boleh tahan gak penangan dia tu....tp sampai ke hari ni aku punye tekak masih sakit lagi....
suara pun dah cam rock....

No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers