21 March 2011

Hai & Assalammualaikum

Hari ni aku tak tau la knp tertibe je nak luahkan ape yang aku terpikir..
semenjak dua  ni aku ni rase len mcm je... asyik terpikir kan satu bende ni je... kadang-kadang tu leh bawak ke mimpi la....
salah ke ape yang aku wat ni pun tak tau la..
tp aku rasa hppy je...
bile dipikir kan balik salah tu mmg salah la... ish.... tak suke betul la kene pikir bende ni...
padahal semua kat yang berlaku diatas tangan aku ni..(tak yah pikir sudah)
tp tak leh juga kene pikir dan pikir dan pikir...
jom kite pikir kan sama-sama...
huhhhuuu
(pikir pe la aku ni kan mane la korg tau kan )
tak pe cik suriani sila ambil masa untuk andar tenang kan diri yang tak tentu arah ni...
ni luahan ati je...


No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers