29 March 2011

1~betul ke cinta...


Aku tak rasa ia seperti cinta
Aku beritahu diriku ianya bukan cinta
Aku menipu diri sendiri
Tapi hatiku asyik memanggil namamu
Aku mengambil selangkah ke arahmu
Menolak kau selangkah ke belakang
Setiap kali,aku teringatkan kau dihati
Aku mesti ingin cintakan kau
Mesti dah lama aku menantikan mu
Biarpun  aku boleh menipu diri sendiri
Namun sukar untuk manipu perasaan sendiri
Aku rasa kaulah satu-satunya cintaku
Rasanya hati ini takkan berubah
Cinta ini hanya untukmu
Akhirnya aku boleh beritahu kau
Aku cinta padamu
Adakalanya cinta, adakalanya tangisan
Biarpun sukar,aku cinta padamu
Aku hanya poerlukan kau disisiku
Aku masih sangat cintakan kau
Aku masih sangat sedang menunggu kau
Biar pun aku menipu diri sendiri
Namaun sukar unitk menipu perasaan sendiri
Aku rasa kaulah satu-satunya cintaku
Rasanya hati ini takkan berubah
Cinta ini hanya untuk mu
Akhirnya aku boleh beritahu kau
Aku cinta pada mu






No comments:

Post a Comment

sekarang suriani akan balas message dengan berbesar hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

meningkat usia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers